Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Indian Masala



To να ανακαλύπτεις μικρά hot spots στην Αθήνα είναι κάτι που με γοητεύει. Πριν μία περίπου βδομάδα η Θ. μου έκανε γνωστή την παρουσία ενός Ινδικού εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας και χωρίς δεύτερη κουβέντα, τη Παρασκευή το βράδυ το επισκεφθήκαμε. Βρίσκεται στη διεύθυνση Ερμού 129 και το όνομά του είναι Indian Masala.
Καταρχήν μου άρεσε πολύ η τοποθεσία του. Βρίσκεται στην αναγεννημένη γειτονιά του Μοναστηρακίου, πολύ κοντά στην pub James Joyce και σε δυο μικροκουτουκάκια που έχουν ανοίξει εκεί, γεγονός που δείνει στο σημείο αυτό ένα ύφος meeting point ευρωπαϊκής πρωτεύουσας. Μέσα στο εστιατόριο η ατμόσφαιρα ήταν θερμή. Δίπλα μας ακριβώς δέσποζε η κουζίνα την οποία είχαν επιμελώς καλύψει με διαφανές τζάμι διακοσμημένο με ινδικά σχέδια, ενώ τα τραπεζάκια ήταν κυρίως για δύο. Μέτρησα καμιά δεκαριά.
Παραγγείλαμε τίκα μασάλα κοτόπουλο, πίτες ινδικές ψημένες στο ταντούρι, κάτι παναρισμένες κοτομπουκίτσες, μπασμάτι και κοτόπουλο καράυ. Όπως παρατηρείτε πήξαμε στο κοτόπουλο, αλλά όλα ήταν πεντανόστιμα και πολύ μα πολύ καυτερά, όπου σε συνδυασμό με το θερμό κλίμα της πόλης εκείνο το βράδυ με έκανε να θέλω να ουρλιάξω από την κάψα.



Η Θ. προνόησε και πήρε ένα ινδικό ρόφημα ,με βάση το γιαούρτι και το μάνγο, που λέγεται lassi και είναι ιδανικό για τα καυτερά αλλά εγώ δυστυχώς δε μπορώ να πιω οτιδήποτε μοιάζει με γάλα και έτσι την έβγαλα με μπύρα και δυο μπουκάλες νερό.




Όλα τα παραπάνω μας κόστισαν 30,50 €. Λογικότατες τιμές, πολύ καλό φαγητό, φιλικό και ευγενικό προσωπικό. Και αν το επισκεφθείτε και καήτε, όπως κι εγώ, πετάγεστε ύστερα στη James Joyce να πιείτε μια δυο Guiness να συνέλθετε..

5 σχόλια:

  1. Για τα καφτερά, καλύτερα από τη μπύρα ή το νερό, είναι να πιεις τσάι. Ή αν αντέχεις το γιαούρτι, πάρε γιαούρτι ή ραΐτα. Η ραΐτα είναι κάπως σαν το τζατζίκι αλλά πιο νερουλή, την περιχύνεις πάνω στο φαγητό και κόβει την κάψα. Αυτά τα ροφήματα με το γάλα ούτε κι εγώ μπορώ να τα πιω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή πρόταση!
    Και μ'αρέσει το ινδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το εστιατόριο αυτό είναι καταπληκτικό. Υπάρχουν τόσα όμορφα εστιατόρια με καταπληκτική κουζίνα, αλλά δυστυχώς εμείς οι Έλληνες δεν παρεκλίνουμε απο τα συνηθισμένα και δεν ανοίγουμε την καρδιά μας σε καινούργιες γεύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Σοφία
    Ραϊτα δε δοκίμασα και να σου πω δε θυμάμαι αν είχε κιόλας. Εκτόςαν ήταν εκείνη η σαλτσίτσα που μας έφερε με τοορεκτικό. Να σου πω πάντως, δε μου πάει να πηγαίνω σε εστιατόρια και να πίνω τσάγια και γάλατα. Αλλά με τη κάψα που είχα, όταν ξαναπάω μάλλον θα προτιμήσω συτό το λάσσι.

    @KitsosMitsos
    Φίλε μου να το επισκεφθείς οπωσδήποτε το μαγαζάκι. Είναι το δεύτερο ινδικό που επισκέπτομαι στη ζωή μου και μου φάνηκε πολύ πιο γνήσιο από αυτό της Θεσσαλονίκης που είχα επισκεφθεί πρώτα.

    @Maria
    Από ότι κατάλαβα το έχεις τιμήσει κι εσύ με τη παρουσία σου. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου. Με το κύμα μεταναστών που έχει δεχθεί η χώρα μας έχουν ανοίξει ένα σωρό αξιόλογα μαγαζάκια που δε τα πιάνει το μάτι σου και διαθέτουν πολύ πιο γνήσιες γεύσεις από τα υπόλοιπα εξελληνισμένα εθνικ εστιατόρια που υπήρχαν μέχρι πρόσφατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναί το έχω τιμήσει και εγώ πιο πολύ για το πάθος μου να γνωρίζω καινούργιες γεύσεις... Και στα πιο πολλά απο αυτά τα εστιατόρια μαγειρεύουν αυθεντικά, καθώς έρχονται κατευθείαν μέσα απο την παραδοσή τους και μαγειρεύουν εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή