Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Ώρα για τσάι?



Επειδή μπήκε για τα καλά ο χειμώνας και με έχει πιάσει μια μανία με τα ζεστά ροφήματα, πέρα από τον ελληνικό καφέ για τον οποίο μιλήσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση, θα αναφερθώ τώρα στο τσάι.
Ποτέ μου δεν έπινα τσάι παρά μόνο όταν ήμουν άρρωστος και η μητέρα μου μου το σέρβιρε παρέα με δυο φρυγανιές, τις οποίες βουτούσα σε κομματάκια μέσα στο ζεστό ρόφημα. Γενικά το είχα συνδυάσει με πορσελάνινα σερβίτσια, τσαγιερά και κυρίες μιας κάποιας ηλικίας οι οποίες έφεραν εμπριμέ φόρεμα με φουρό και μαζευόντουσαν σε ένα σπίτι και εξασκούσαν την κουτσομπολική επιστήμη. Επιπλέον το να παραγγείλεις τσάι έξω είναι κάτι το οποίο θεωρώ εξαιρετικά επίπονο, μιας και σου έρχεται ένας δίσκος με τσαγερό, φλιτζάνι, κουταλάκι, μπολάκι με κύβους ζάχαρης, φακελάκια τσαγιού, μπισκοτάκι με αποτέλεσμα να χωράς μόνο εσύ και το ρόφημά σου στο στενό τραπεζάκι της καφετέριας και οι υπόλοιποι της παρέας να καταριούνται την ώρα και τη στιγμή που βγήκαν μαζί σου αφού ούτε τα τσιγάρα τους δε μπορούν να ακουμπήσουν κάπου.
Πηγαίνοντας στο Λονδίνο τον περασμένο Μάρτιο, η άποψή μου για το τσάι άλλαξε άρδην, όταν επισκέφθηκα το κατάστημα Fortnum and Mason στο Piccadilly. Αγόρασα φακελάκια Earl Grey τα οποία απολαμβάνω σπίτι μόνο, με τη συνοδεία της Mind the gap κούπας μου και μπισκότων Μιράντα Παπαδοπούλου τα οποία έχουν εφευρεθεί μόνο για να τα βουτάς σε ελληνικό ή τσάι. Και επειδή τα αποθέματα σε Earl Grey τελειώνουν ο μόνος τρόπος να τα προμηθευτεί κανείς αν δεν βρίσκεται στο Λονδίνο, είναι φυσικά μέσω του διαδικτύου. Η παραγγελία μου δόθηκε το Σάββατο και περιλαμβάνει πέρα από τσάι σε 2 γεύσεις (κλασικής και φράουλας), διάφορα είδη μαρμελάδων και άλλων εδεσμάτων. Εκτός από αυτά τα είδη υπάρχει πληθώρα προϊόντων που μπορεί να αγοράσει κανείς από τυριά και κέικ μέχρι είδη για το σπίτι και προσωπικά δώρα για όλα τα μέλη της οικογένειας. Αξίζει λοιπόν το κόπο να πάτε ένα διαδικτυακό ταξίδι στο κατάστημα αυτό και που ξέρετε; Μπορεί η ώρα για τσάι να γίνει και δικός σας θεσμός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου