Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Cupcake Stop



Καλημέρα σε όλους. Έχω τη συνήθεια κάθε πρωί που ξυπνάω να χαζεύω λίγο στην τηλεόραση πριν ξεκινήσω για τη δουλειά. Σήμερα λοιπόν, κατά τις 6.20 το πρωί είδα ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ στην εκπομπή Πανόραμα του Alter. Προερχόμενο από Νέα Υόρκη και με μια πολύ φρέσκια ιδέα, το πρώτο cupcake shop on wheels έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους του Manhattan. Μάλιστα επιδή είναι συνεχώς εν κινήσει, χρησιμοποιεί το γνωστό site Twitter για να ενημερώνει τους υποψήφιους πελάτες του για τα δρομολόγιά του. Πραγματικά είναι από τις ιδέες που ομορφαίνουν την πόλη και εύχομαι ολόψυχα να συμβεί κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα. Εγώ θα πήγαινα σε ένα τέτοιο μαγαζάκι για να πάρω το πρωινό μου. Εσείς?

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα.Αν και αμερικάνικη ιδέα,πολύ πρωτότυπη.Και εγώ σίγουρα θα το προτιμούσα για το πρωινό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Φτύλος! Γιάμι! Νομίζω θα το τιμήσω δεόντως το μαγαζάκι...κινητό και μη! Μάλιστα είχα δει κάτι παρόμοιο Αγγλία κι απορούσα γιατί δεν έχει κι εδώ! Το έψαξα λοιπόν και μη νομίζεις δεν είμαστε τόσο έξω απο τα πράγματα οι έλληνες! It's coming soon...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @συννεφάκι
    Καλημέρα και σε σένα.Οτιδήποτε είναι αμερικάνικο δεν είναι κατ'ανάγκη και κακό.Εγώ μόλις το είδα αμέσως το φαντάστηκα να υπάρχει στην Αθήνα και πιστεύω πως θα πήγαινε πολύ καλά και θα ταίριαζε με την ιδιοσυγκρασία της πόλης.

    @Thomai
    Χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η ιδέα.Όταν μάθεις που θα έρθει ενημέρωσέ με για να πεταχτώ μια βόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή