Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Διαφήμιση με νόημα..

Σήμερα το απόγευμα και καθώς έπαιρνα το δείπνο μου μπροστά στην τηλεόραση, είδα ένα διαφημιστικό σποτ που μου κίνησε τη περιέργεια. Πλατεία Κλαυθμώνος έλεγε καλοκαίρι 2009..Και έδειχνε πολλούς ανθρώπους να κρατάνε από μισό χρωματιστό χαρτόνι ο καθένας και να ψάχνει να βρει το άλλο μισό. Βλέπω ένα από αυτά τα χαρτόνια που έμοιαζε με τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ, συσχετίζω το παραπάνω σχήμα με την προαναφερθείσα πλατεία (μιας και είναι αυτή που μαζεύονται οι οπαδοί του σοσιαλιστικού κόμματος τις ημέρες των εκλογών) και σκέφτηκα κατευθείαν πως πρόκειται για άλλη μια πολιτική διαφήμιση που θα μας δείξει νέους ανθρώπους,χαρούμενους για τα αγαθά που θα τους προσφέρει μια νέα κυβέρνηση.Κι όμως έπεσα έξω κύριοι.Επρόκειτο για τη νέα διαφήμιση της WIND - TELLAS με το σλόγκαν "Μαζί δημιουργούμε επικοινωνία".Μου άρεσε.Μου άρεσε όσο και αυτή της Heineken με τους τύπους που κραυγάζουν μπροστά από το ψυγείο με τις μπύρες η οποία μέχρι τώρα ήταν από τις πιο πετυχημένες που έχω δει και ίσως η αγαπημένη μου.Μου άρεσε γιατί δείχνει ανθρώπους κάθε ηλικίας ευτυχείς, γιατί έχει χρώμα,γιατί δείχνει επαφή,ανθρώπινη επαφή.Δεν έδειχνε ούτε μία συσκευή τηλεφώνου, ούτε ένα laptop, μόνο χαρούμενες φάτσες που τόσο λείπουν από την καθημερινότητα των πόλεων.




Μακάρι να κάνουμε πράξη το πανηγύρι που περιγράφεται στο σποτ αυτό, όχι μέσω κινητών,σταθερών και δικτύου.Μέσα από την πραγματική επαφή με το κόσμο.Καλό βράδυ..keep smiling!!!

2 σχόλια:

  1. Ωραία η διαφήμιση, κρίμα που η WIND είναι τόσο χάλια εταιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως χάλια η WIND αλλά και οι υπόλοιπες δε πάνε πίσω.Κατά την ταπεινή μου άποψη και από την εμπειρία μου,από θέμα υπηρεσιών η πιο χάλια είναι η vodafone. Τουλάχιστον και οι δύο φτιάχνουν ωραίες διαφημίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή